Masažas labai naudingas ilgai sėdintiems prie kompiuterio, dirbantiems sunkų fizinį darbą, aktyviai sportuojantiems. Jis visada sukelia malonų ramybės jausmą, todėl ypač naudingas žmonėms, kurių jautri nervų sistema, kenčiantiems nuo ilgalaikio streso, įvairių baimių, depresijos priepuolių ar nerimo. Masažas skatina kraujo apytaką, plečia kraujagysles, teigiamai veikia vidaus organus, suaktyvina limfos apytaką kūne. Fiziškai aktyviems žmonėms masažas sugrąžina medžiagų pusiausvyrą, o deguonies patekimą į audinį padidina 10–15 proc. Masažo metu ištiesinamas kūnas, todėl pagerėja laikysena. Pasyvus gyvenimo būdas, sėdimas darbas sukūrė suvaržytų, susikūprinusių ir blogos laikysenos žmonių bendriją. Kai raumenys neįtempti, kūnas atrodo lengvesnis, o laikysena natūralesnė ir ramesnė.

Masažas padeda organizmui pasisavinti maisto medžiagas, pašalinti šlakus, taip pat stimuliuoja nervus, raumenis ir kraujotaką. Juo galima gydyti aukštą kraujospūdį, sinusitą, galvos skausmą, nemigą, kraujotakos ligas, kaklo, nugaros, stuburo skausmus. Kūno skausmą sukelia dvi priežastys – sužalojimai arba stresas. Stresas gali sukelti galvos skausmą dėl įtampos, nes verčia susitraukti raumenis. Šie raumenys yra kaklo nugarinėje pusėje; skausmas palengvėja juos masažuojant. Daugumai žmonių kyla rūpesčių dėl stuburo, todėl jiems skauda nugaros apačią arba sprandą. Stuburui tenka nuolatinis didelis krūvis dėl traukos jėgos, kuri slegia stuburą ir stovint. Jei žmogus stovi netaisyklingai, nuleistais pečiais, tai tik sustiprina esamus ir paskatina naujų negalavimų atsiradimą. Taigi masažas sugrąžina įprastas jų funkcijas. Masažo būdai kiekvienu atveju parenkami individualiai, kad duotų kuo geresnį rezultatą.

Masažas prasideda nuo turmalino terapijos, t.y šildymo. Stimuliuojamos organizmo apsauginės jėgos, didinamas organizmo atsparumas peršalimams, infekcijoms ir alergijoms.

Vaizdo medžiaga

Mūsų partneriai